Ghita ilmoittautui in

Moi Samy tai joku joka tulee ja on sarjalipussa ekstraa. Löytyykö ylimääräistä?

Ville

Kievarintie 14 Rajamäki

Juha

Perhana... katsoin vasta nyt osoitteen ja totean etten pitkän matkan vuoksi ehtisi olemaan paikalla kuin n. 1,5 tuntia. Iltapäiväksi pitää ehtiä töihin. Sorry, ja tsemppiä talkooryhmälle

Hei
Hieman typerä kysymys joka on ehkä itsestään selvä, mutta maksetaanko käynnistä normaali uintikerta, vai riittääkö että on halliin aktiivinen uintikortti?

Ghita

Taitaa jäädä itsellä väliin samasta syystä kun en nähnyt muiden vastauksia ennen kuin nyt täällä hallilla ollessa. Ajattelin hyödyntää kortin latausaikaa siihen että menisin salille (jos täällä on sellainen vielä olemassa). Tosiaan niin, kahvilasta ei voi ostaa ja kassa menee kiinni jo sen mainitun klo 17.00.

Jos jollain on kortissa yhden käynnin ekstraa voin maksaa 7 euroa käteisellä, mutta taidan ennemmin tulla uudella yrityksellä ensi sunnuntaina ja käydä viikolla lataamassa.
Sivun mukaan ei vaikuta siltä että voisi maksaa netistä https://kirkkonummi.fi/hinnasto-3/

Ghita

Jään odottamaan sulkemisaikaa ja testaan kahta vanhaa korttia jos niissä on saldojämiä vielä 😃

Suvi ilmoittautui in

Tytär tulee mukaan (13v)

Pekka

Pari seuran ulkopuolista osallistujaa tulossa, eli reissu toteutuu tälläkin porukalla. Toki lisää mahtuu mukaan!

Alustavasti Sundsborg ja Edmund, mutta sunnuntain sään mukaan..

Joonas

Lähden neljänneksi, eli lähtö toteutuu?

Antero

Eikös se niin ollut että neljä riittää.